Szkolenie dwudniowe
10-11.10.2023 (Rzeszów)
Opis szkolenia:
Organizacje posiadające w eksploatacji zróżnicowany majątek techniczny korzystają z wielu podwykonawców
w zakresie utrzymania ruchu i remontów. Niektóre organizacje decydują się na daleko idące outsource’owanie procesów UR (zarówno wykonawczych, jak i nadzorczych czy planistycznych) lub takie rozwiązanie rozważają. Wykorzystując takie rozwiązanie należy nie tylko dobrze wybrać dostawcę, ale przede wszystkim właściwie zaprojektować i wdrożyć model współpracy oraz wypracować strategię Win-Win. Jednocześnie należy zadbać
o kluczowe ryzyka, gdyż na drodze do efektywnego outsourcingu UR ich nie brakuje. To szkolenie przedstawia niezwykle wartościową i praktyczną wiedzę dla firm po obu stronach takiego przedsięwzięcia. Praktyczne case studies z Polskiego i Europejskiego rynku pozwolą na uniknięcie wielu błędów. Dołącz do naszego najbliższego wydarzenia lub zorganizuj je w swojej firmie!
Plan szkolenia:
Kluczowe szanse i ryzyka outsourcingu UR
- Analiza biznesowa outsourcingu utrzymania ruchu (UR)
- Analiza zakresu i ryzyk dla planowanego outsourcingu UR
Modele organizacji outsourcingu
- Podstawowe modele organizacji wewnętrznej UR
- Modele organizacji UR z wykorzystaniem outsourcingu
- Konsolidacja czy rozproszenie – wady i zalety?
Case studies z polskiego i europejskiego rynku
- 3 sukcesy, 3 porażki
- Omówienie case studies i wniosków do wdrożenia w swojej organizacji
Kluczowe elementy kontraktów outsourcingowych
- Podstawowe elementy kontraktu outsourcingu UR
- Przykłady zapisów / zasad i rozwiązań kontraktowych
- KPIs dla outsourcingu UR
- Etapy negocjacji kontraktu
Analiza ryzyka dla kontraktu
- Analiza ryzyka dla kluczowych elementów kontraktu
- Metody mitygacja ryzyka
Model wdrażania outsourcingu w utrzymaniu ruchu
- Ponad 20 elementów modelu wdrażania outsourcingu UR
- Przetarg na usługi UR
- Plan wdrożenia
- Jakie są kluczowe czynniki dla osiągnięcia strategii Win-Win
Modele rozliczeń usług utrzymania ruchu
- Podstawowe modele rozliczeniowe
- Analiza zalet i wad poszczególnych modeli
- Elementy kontraktu wymagające doprecyzowania dla poszczególnych modeli
- Negocjacje modelu rozliczeń
Strategie optymalizacji outsourcingu Utrzymania Ruchu
- Analiza KPIs outsourcingu UR
- Podstawowe strategie optymalizacji
- outsourcingu UR
Aby dowiedzieć się więcej o tym kursie lub dowolnym z naszych programów szkoleniowych, wypełnij formularz na tej stronie lub zadzwoń pod numer +48 22 20 35 440.